maanantai 5. helmikuuta 2018

Vaatteeni

Ajattelin nyt esitellä mun vaatteita ja tyyliäni. Enimmäkseen semmosia, joita tällä hetkellä käytän eniten.
Olen vuosia pitänyt kaikenlaisita maastokuvioisista vaatteista ja niitä on huomaamatta kertynytkin melkoisesti. Osan oon myynyt pois tai heittänyt roskiin. Maastokuosi on aina katukuvassa ja yhä useampi uskaltaa käyttää sitä.  Kuosi on rento ja sopii kaikkiin vuodenaikoihin. Minulla nämä vaatteet on ihan arkipäiväisessä käytössä.
Nykyään hyvin vähän tulee käytyä missään, joten ei tarvitse kauheasti miettiä mitä pitkän toppatakin alle laittaa.
Yhdet farkut on jo pitkään ollut mun suosikit, ne on H&M:ltä ostettu ja ei kiristä tai ahista mistään.
Kotona viihdyn ihan kollareista shortseihin. Rennot vaatteet, kuten joustavat urheiluhousut, löysät paidat ja hupparit tuo mukavan kotoisan fiiliksen.
Freddyt on edelleen suosikit ja rinnalle on löytynyt myös Kazoz housut, ihanan joustavaa materiaalia.
Talvisin jaloista löytyy aina villasukat.
Lempivärini on ehdottomasti sininen ja oikeen semmonen turkoosi. Se on ollut aina suosikkini, hyvänä kakkosena vaaleanpunainen.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti