maanantai 4. tammikuuta 2021

4 minuutin ehostus

Kun päätämme lähteä jonnekin, joskus melko pikaisellakin aikataululla olen valmis lähtöön jopa 10 minuutissa. Oon oppinu ehostautumaan 4 minuutissa, kyllä olen ottanut siitä ihan aikaakin. Tänään tein sen jälleen.

Meikkaan yleensä vessassa, ennen hyödynsin luonnonvaloa mut nykyään se on jäänyt tuohon pariin neliöön. 

Arjessa saa nykyään olla ripeä, että ehtii askareisiin ja minne ikinä onkaan menossa. Oon tinkiny ajassa niin, että ehostaudun niin ripeästi kun voin, ja miksi:

* Etten näyttäisi aivan tarhapöllöltä
* Saan kasvoihin muutakin väriä kuin punaiset juonteet 
* Mulla on niin vaaleat kulmat ettei niiden olemassaoloa edes näe
* Pakkasella meikki suojaa ihoa

On toki päiviä, jolloin en jaksa meikata, sit ollaan pöllö. Iho ja huulet kyllä kuivuu nopeasti kun ei meikkaa.

6 minuuttia jää vielä aikaa etsiä itelle hyvät vaatteet ja harjata hiukset.





Yleensä käytän: 
🔹meikkivoide + puuteri, aina en niitäkään et ihan aurinkopuuteri riittää. 
🔹Ripsari ja kulmakynä, siinäpä se on.





Hiukset yleensä vaan hätäponnarilla tai letillä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti