perjantai 1. syyskuuta 2017

Isyyspakkaus

Olisinkohan kolmisen viikkoa suunnitellut, että tekasen tulevalle isälle pakkauksen. Amme oli oivallinen pakkaukseksi, siihen mahtu kaikki.
Pakkauksen sisältö:

Isän hoitoon: Vaihtopaita eli Superisi, pari olutta, kahvia, energiajuomaa, suklaata, sisuja ja deodorantti.
Pitkiin / valvottuihin öihin mahdollisesti tarvitsee tulitikut silmiin.

Vauvan hoitoon: Bodyt, tossut, lakki, äänenvaimennus- ja hurmuritutti, harsoja, "Tähtää ylemmäs isi"-ruokalappu, tuttipullo, hedelmäsose, maidonkorvikkeita sekä vanupuikkoja- ja lappuja.

Vaipan vaihtoon: Vaipat, hajusuoja, ilmanraikastin, puhdistuspyyhkeet.

Vauvan Viihdyttämiseen: Leluja

Kerroin äitille, että ois kiva tehä semmonen vauvan kylpypyyhe hupulla ja että siinä ois joku eläin. Käytiin kangaskaupassa ja löytyi ruskeaa pyyhekangasta, josta tulis oivallinen karhupyyhe. Mä suunnittelin ja äiti toteutti. :)
Lisäksi mulla oli kotona pehmoista banda-kangasta, jonka äiti ompeli peitoksi.

Pakkaukseen tein itse vapautumiskortteja mm. "Vapaudut vaipanvaihdosta päiväksi" tai "omaa miesaikaa".

Pojan ultrakuvasta otettiin kopio ja kontaktoitiin se kehyksiin.








Yllättäen koirat oli kans penkomassa pakkausta.
Vauvanlelut tais olla kiinnostavimpia.



Haastavaa oli tehdä "Kelan" kirjettä, että sais mahollisimman oikian näköisen siitä ja kaikki tekstis aseteltua hyvin. Muutamat kirjotusvirheet sinne sit jäiki mut mies meni ihan täydestä. Jess!



Pakkausta oli mukava suunnitella, mutta vaikeuksia meinas olla pitää kaikki piilossa viimiseen asti.
Isyyspakkauksen antopäivänä mulla oli neuvolakäynti ja olin suunnitellu, että käyn kaupasta ostamassa viimeiset tarvikkeet. Miehellä siis vapaapäivä ja ois kuvitellu, että se ois nukkunu ees ysiin asti, mutta ei. Laittoi hän mulle viestiä "ookko vielä neuvolassa, oon täällä pihalla koirien kans" oli siis tullu vastaan sinne ja mä laitoin et "oon kaupassa, hetki menee". Näin kaupasta kuinka se seiso siellä ja näkee takuulla nyt kaikki mitä oon ostamassa. Mun piti vielä 10 min oottaa et kello ois 9 ja voisin ostaa kaljat. :DD Harvemmin sitä tulee aamusta jo jonotettua kaljakaupassa.
Noo eipä siinä, tarjoitui hän kantaan kassin. Sanoin vaan että voin kantaa mut ei auttanu. Onneks pohjalla oli kaikki salaiset tuotteet.

Kotia kun päästiin katottiin vähä aikaa sarjaa ja keksin, että pitäsköhän se turvakaukalo jo asentaa autoon. Saisin oivallista aikaa kasata kaikki ammeeseen.
Sinne hän meni sit asentamaan sitä ja kohta se tuli pumppaan vaunujen renkaat täyteen, meinasin jo ratketa, että "pitäskö tulla välillä teelle?" Kello alko oleen jo sitä luokkaa et posti tulis.
Kävin viskaamassa ovelle muutamat mainokset ja "kelankirjeen". Koiratki näki mitä tein niin eivät haukkunu postia. Mies haki postin ja kohta luukusta tippuki oikiat postit :DD
Huusin vaan olkkarista et "jaoit meille jo postin"

Aijaijaii makiaa hommaa!

Kaikki pakkauksesta tulee varmasti käyttöön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti