tiistai 16. helmikuuta 2021

Sinä ± minä = 10 vuotta

 


Meillä tuli hiljattain 10 vuotta yhteiseloa. Aika on mennyt kyllä hurjan nopeasti, paljon on keretty kokemaan. Monia monia reissuja ympäri Suomea, juhlia ja tuiki tavallista perhe-elämää nyt reilu kolme vuotta.

Iloa ja onnea on riittänyt, myös menetyksiä joista yhdessä on selvitty. Oman aikansa se ottaa, mut loputtomiin ei surkutella vaan mennään eteenpäin.

Toisesta on oppinut paljon, tietää hyvät ja huonot puolet tai oikeastaan ne joita voi kehittää. Itestä tiiän et vois turhasta sanomiset jättää kokonaan sanomatta, myös vois opetella vähä siistimmäksi. Imuroin kyllä joka toinen päivä ja moppikin heiluu pari kertaa viikossa ainaki, mut tommoset niinku vaatteiden ja tavaroiden oikeille paikoille sijoittelu tuntuu näiden vuosien jälkeenkin edelleen haastavalta.

Molemmat tykätään urheilla ja sille on löydettävä aina aikaa, muuten alkaa pääkopassa leikkaan kiinni. Retkeily on se meijän yhteinen juttu kyllä. Aivan sama onko kyseessä päivän reissu metsään vai viikon reissu Lappiin. Lapset kulkee kaikkialla mukana missä mekin, siitä ei tingitä.

Nyt kun ollaan kohta puolivuotta asuttu omakotitalossa on mukavaa yhdessä suunnitella mitä kotiin tehdään ja hankitaan. Tykätään itse tehdä vaikka ei osattaiskaan, otamme selvää ja aletaan hommiin. Nikkaroinnit ja pihahommat on unelmaa, lumitöistäkin saa taistella.








Tässä biisinpätkä, jossa on ihanat sanat

Sinä vain, olet mun, juhlien kuohuvaa
Sinä vain, olet mun, sydämen humalaa
Ja vain sinun kanssasi olen tuntenut magneetin voiman

Sinä vain, olet mun, siltani tulevaan
Sinä vain, olet mun, juoneni tarinaan
Ja vain sinun kanssasi olen saanut kantavat siivet 

Vannon sulle rakkauden, kotkan lailla meistä taistelen
Läpi hirmumyrskyjen 
Vuoksi meidän huomisen



Kyllä sen huomaa et elämä kasvattaa ihmistä, ei oo se sama ujo nuori nainen. Pikemminkin vastuullinen, energinen, elämänjanoinen ja muutenkin rennompi ihminen. Tästä on hyvä jatkaa seikkailua seuraavaan lukuun.




Mikä on teidän parisuhteen tukipilari?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti