keskiviikko 16. lokakuuta 2019

Harrastuksia syksyyn

Syksy on pitänyt mut kiireisenä, tai oikeastaan se johtuu siitä, että mulla on liian monta rautaa yhtäaikaa tulessa.

Oon alkanut soittaan taas pianoa ihan urakalla, elokuussa sain vanhat nuottinikin takas. Vähän olin jännittänyt lähestyä tuota soittohommaa, et jos on unohtanut kaiken. Mahtava oli huomata, että sitähän osaa ja muistaa kaiken kuin eilisiltä soittotunneilta. Aivan parasta.

Toisena harrastuksena oon aloittanut  kutomisen ja neulomisen, nyt koitan kovalla kyydillä saada säärystimet itelle tehtyä. Tuolla kun melkeen joka päivä pyöräilee niin nilkat on ihan paljaana. Ei hyvä ollenkaan.

Sit vielä kaikista kaikista kaikista hulluin harrastus joka on mielessä ihan joka päivä. Pyöräily se on vienyt mun sydämmen nyt ihan toisenlaiselle tasolle.
Käytiin joku aika sit siskon kans vetäseen 92km lenkin, olihan se huippu fiilis sen jälkeen mut pian se alkoi harmittaan kun jäi niin liki sadasta kilsasta. Oon tehnyt pienempiä 40-70 kilsan lenkkejä, mut nyt toi satanen on vaan koko ajan mielessä. Selaan kalenteria et millon ois mahiksia lähtä sitä tavotteleen. Viime torstaina olin jo niin valmis siihen, mut sitpä se sato koko päivän niin paljo houkuttele lähtä.
Nyt ois seuraava startti tulevana sunnuntaina. Sormet ristiin et pääsen sinne ennen kun lumi tulee maahan.





















Plus myös kohta pitäs alkaa suunnitteleen joululahjoja ja muita joulukoristeita. Oon niin likeissä :)

Mukavaa syksyn jatkoa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti