torstai 13. maaliskuuta 2014

Joutavaa

Tättärää! Tänään olen viettänyt hyvin ansaittua vapaapäivääni varsin rauhallisissa merkeissä. Vois jopa sanoa, etten oo tehny mitään järkevää, paitsi imuroinut ja kohta alan tekeen ruokaa. Päiväni kului kuvia otellessa ja Partylitekynttilöitä polttaessa. Vaihdoin somisteeseen kirsikanpuun kukan meltsin ja aivan ihanat tuoksut täällä kämpässä on.





Taiskin tulla melkonen kimpale tuota meltsiä :DD

Oon ens viikolla menossa kampaajalle ja onnekseni kampaajana toimii kaverini. Mulla kun on pienimuotoinen pelko siihen, että toiset leikkelee mun tukkaa. Oon aikasemminkin käynyt kaverini hoivissa ja hyvät on tullut. Nyt jos koskaan juurikasvulleni on tehtävä jotain, se on päässyt yllättämään mut ja en voi sietää sitä enään. Jotain harmaata tai vaaleeta ainakin pitää saaha ja leikkausta tottakai. En malta oottaa !


Aivan jäätävä juuri! Mutta nyt sinne kokkaileen ja huomenna kasilta töihin ja kymmenen tunnin päivä eessä joten moikkamoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti