perjantai 24. tammikuuta 2014

Harrastuksia

Eilen kävin kaverin kans salilla ja nyt paikat huutaa hoosiannaa. Huomaa ainaki tehneensä kunnolla :) Illaksi töihin ja sieltä suoraa saunomaan ja pehmentään lihaksia, oijoi.. Ens viikko mulla onki sitte viimevuojelta jääny kesälomaviikko ja sillon aattelin käyä ainaki salilla ja ehkä luistelemassakin. Nyt on hyvät kelit ku -9 astetta vaan pakkasta ja aurinko paistaa.
Puhuttiin kaverin kans, että mentäs joku päivä seinäkiipeileen ja sehän se vasta hauskaa oliski. En malta oottaa.
Oon jo jonku aikaa halunnu omaa ompelukonetta vaikka en varmaan osaakkaan mitään ommella, mutta pääsis ainaki harjotteleen. Toissapäivänä sitte pappa oli ostanu mulle ompelukoneen, joka toistaseksi on nyt äitin luona ja lauantaina ehkä saapuu tänne mun luokse. :) Happyy! Oon netistä jo kattonu tietokoneelle uutta pöytää, että voin ottaa tän nykysen ompelukonepöydäksi ja päästä ajeleen koneella. Pitäs toki joku päivä myös käyä ostaan perus tarvikkeita kuten: nuppineuloja, ratkoja, mittanauha ja kankaita. Hmm tarvinkohan vielä muutaki?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti